четверг, 18 октября 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія.


В ході заняття було проведено обговорення прикладу учнівської роботи з залученням учнів та проведенням педради. Розглянуто проектування власної системи оцінювання скориставшись стратегією 3-2-1 : поставлено три запитання зроблено два коментарі, і запропоновано одну нову ідею.
Вивчення стратегій оцінювання складається з таких кроків:
Крок 1. Аналіз власної системи оцінювання
Крок 2. Педрада. Залучення учнів до процесу оцінювання
Крок 3. Перегляд прикладів планів та описів оцінювання
Крок 4. Класифікація інструментів оцінювання
Створення інструменту оцінювання учнівської роботи:
Крок 1. Перегляд та внесення змін до плану оцінювання
Крок 2. Планування інструменту оцінювання прикладу учнівської роботи
Крок 3. Створення інструменту оцінювання прикладу учнівської роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий